belajar hidup berdikari

FRIDAY, MAY 18 2012




solat jumaat . ambil wuduk sambil meleleh air mata , tak tahu kenapa :')maybe teringat kesalahan sebelum ni and rindu parent kot :')


mulai sekarang aku belajar hidup berdikari , alone :)


mulai sekarang jugak aku belajar masak sendiri and makan sendiri , takde sapa nak sruh aku makan and takde sapa nak masakan untuk aku :(


and mulai sekarang jugak aku belajar mencari duit sendiri and aku tahu nilai die walaupun 10sen :)


okay , time cari duit kita cari duit , takde masa nak couple-2 ni . couple kalau asyik busy je tak bahagia jugak kan and couple kalau duit takde tak guna jugak kan kan :) 





umur semakin lama semakin meningkat , so be matured okay . dulu time sekolah bole la kan , duduk ruma mintak duit , mintak makan , mintak itu ini . okay aku dah mula faham erti hidup tanpa sebarang tali untuk menampung beban aku :) btw aku sayang mak bapak aku , tak sebab die aku takde kat sini sekarang . apa nangis ? peduli apa , aku nangis pon sebab mak bapak bukan sebab lain . kesah pulak kan . sumpah aku sanggup mati sebelum tengok mak bapak aku pergi dulu tahu ! 

No comments: